Door Elvira Schepers op 13 oktober 2023

De week van de wethouder #17

De week van…. wethouder Elvira Schepers

🇪🇺 Maandag en Dinsdag bezochten Gosse Visser, Joris Bengevoord en ik Brussel. Een geweldige gelegenheid om samen te komen en te discussiëren over lokale ontwikkeling, innovatie en samenwerking.

🌟🌐 Bij de workshop over de Europese doorlopende leerlijn (EDL) ging het bijvoorbeeld over het bevorderen van taalvaardigheid en interculturele communicatie.

🤗 Woensdagavond maakten we alvast kennis met Sylvia Fleuren, de wethouderskandidaat namens CDA Winterswijk. Dit was een prettige eerste kennismaking.

🏛️ Donderdagavond Commissievergadering met veel insprekers n.a.v. de begroting Inspreken bij commissievergaderingen in Winterswijk geeft inwoners de mogelijkheid om hun mening te laten horen over de begroting en draagt bij aan de besluitvorming. Politiek leeft!

🛠️ Vrijdag. Een inspirerend werkbezoek met oa John Haverdil aan Groningen om het potentieel van basisbanen te verkennen! Dank Gemeente Groningen en Carine Bloemhoff (en collega’s ) voor de hartelijke ontvangst.

Elvira Schepers
Wethouder

Elvira Schepers

Elvira Schepers is namens de Partij van de Arbeid wethouder in het college van burgemeester en wethouders. Zij is portefeuillehouder voor de volgende programma’s: Werk en inkomen Onderwijs Jeugdzorg inclusief preventie Economie centrum inclusief ruimtelijke ordening Opgave ‘Iedereen doet mee’ Opgave Centrum Integratie Asielzoekerscentrum en opvang vluchtelingen Mijn naam is Elvira Schepers en ik ben