Door Elvira Schepers op 10 juni 2023

De week van de wethouder #12

De week van…. wethouder Elvira Schepers

🗣️ Maandagavond fractievergadering PvdA Winterswijk o.a. over WoooW en de kadernota en hoe we kunnen blijven investeren in en voor onze inwoners.

🌳 Dinsdagavond waren Joris Bengevoord en ik bij de platformbijeenkomst van 100% Winterswijk. In korte tijd zijn grote stappen gezet in de bekendheid van het recreëren in ons mooie dorp. Dank voor de gastvrije ontvangst bij Sorba Projects – Shaping architecture.

🦌 Woensdagochtend ondertekende ik namens Gemeente Winterswijk het nieuwe contract met Staring Educatie. Zij geven komend jaar weer inspirerende lessen over natuur, milieu en duurzaamheid aan alle Winterswijkse basisscholen.

😊 Donderdagochtend kwamen de deelnemers van de prokkelstage in het gemeentekantoor om kennis te maken met o.a. de afdeling handhaving en facilitair. We sloten af met een heerlijke lunch van Lunchcafé Bijzonder Gewoon en een foto.

📕 Donderdagavond kwamen de raadsleden/commissieleden bijeen voor de informatieavond over de gemeentefinanciën, ict en dienstverlening. Daarna volgde ook nog een restje raadsvergadering.

Zaterdagmiddag ”gluren bij de buren” in Gemeente Emmen. Mooi nieuw Willinkplein Emmen met prachtige waterelementen en veel groen in een shared space ruimte.

Tot volgende week!

Elvira Schepers
Wethouder

Elvira Schepers