Door Mark ten Pas op 19 oktober 2019

Interessante netwerkdag voor jonge PvdA-politici

Zaterdag 19 oktober zijn we naar Arnhem geweest voor een geslaagde dag  met jonge PvdA-politici. En Max en Mark waren er bij! Het was informatief, inspirerend en gezellig! Samen met gastheer gedeputeerde Peter Kerris veel jonge PvdA’ers uit het hele land een afwisselende dag.

’s Ochtends met elkaar in gesprek over de inhoudelijke koers van de partij en de verbinding tussen landelijke en lokale politiek. In de middag op werkbezoek naar jongerencentrum en subcultureel podium Willemeen Een plek waar jongerenwerk, welzijn en cultuur samenkomen. Voor tientallen jonge mensen een plek waarin ze in hun kracht worden gezet. We hebben het bijzondere verhaal gehoord van de zeer betrokken vrijwilligers. Met recht een inspirerende plek middenin de samenleving. Aansluitend hebben we de dag gezellig afgesloten.

Mark ten Pas

Mijn naam is Mark ten Pas. De afgelopen jaren ben ik met veel plezier raadslid voor de PvdA geweest. Ik voel me sterk verbonden met onze prachtige dorp. Het is dan ook een groot voorrecht om raadslid te zijn in het dorp waar je geboren en getogen bent. Ik heb als raadslid kunnen ervaren dat

Meer over Mark ten Pas