Door Elvira Schepers op 8 april 2023

De week van de wethouder #6

De week van…. wethouder Elvira Schepers

De week van de wethouder….

🏫 Maandagmiddag schoof ik aan bij de werksessie van De Korenburg, OBS De Schakel Winterswijk, Julianaschool Winterswijk, ZoZijn en SWW Kinderopvang. Samen toewerken naar nog inclusiever onderwijs. Wat een positieve energie!

💼 dinsdagmiddag gingen Joris Bengevoord, Wim Wassink, Sandra Metaal-ten Dolle, Stuart Weir en ikzelf op bezoek bij Gemeente Bronckhorst voor een gesprek over oa regionale samenwerking, behoud van regionale ziekenhuizen en migratie. Dank voor de hartelijke ontvangst en het goede gesprek.

📚 woensdagmiddag werden collega Sandra Metaal en ik ontvangen bij Rozet Arnhem om mee te denken over de speerpunten van het nieuwe beleidsplan van Bibliotheek Oost-Achterhoek. Mooie gesprekken en veel inspiratie. Dank Martien Louwers voor de mooie middag.

🏭 woensdagavond stond in het teken van de kennissessie over de zoektocht naar nieuwe bedrijventerreinen. Een ingewikkeld proces met veel belangen en afwegingen. Inhoud stond voorop deze avond.

✏️ Donderdagavond een korte commissievergadering met daarna een update over het integraal onderwijshuisvestingsplan. Over inclusief onderwijs, buurtschapsscholen en gymvoorzieningen.

📷 vrijdag een vrije dag, maar niet zonder een kort contactmoment met collega Hans te Lindert die me een foto stuurde waar vooral wijzelf veel lol om hadden.

Fijne paasdagen en tot volgende week!

Elvira Schepers
Wethouder

Elvira Schepers

Elvira Schepers is namens de Partij van de Arbeid wethouder in het college van burgemeester en wethouders. Zij is portefeuillehouder voor de volgende programma’s: Werk en inkomen Onderwijs Jeugdzorg inclusief preventie Economie centrum inclusief ruimtelijke ordening Opgave ‘Iedereen doet mee’ Opgave Centrum Integratie Asielzoekerscentrum en opvang vluchtelingen Mijn naam is Elvira Schepers en ik ben