19 december 2023

Aankondiging: Algemene ledenvergadering + Nieuwjaarsborrel PvdA Winterswijk

PvdA Winterswijk houdt op vrijdag 12 januari 2024 een ledenavond bij café ’t Spek-Ende. We combineren dit keer de algemene ledenvergadering met een gezellige nieuwsjaarborrel. Het bestuur nodige alle leden van PvdA Winterswijk uit om hierbij aanwezig te zijn.

Algemene ledenvergadering
Het bestuur ziet een aantal interessante ontwikkelingen waarover we graag tijdens een Algemene ledenvergadering met jullie als leden in gesprek gaan. Zo zijn we in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van vorige maand tijdens de campagne samen opgetrokken met GroenLinks Winterswijk. De uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen biedt genoeg gespreksstof om ook lokaal met elkaar in gesprek te gaan. Uiteraard staan we ook stil bij de lokale politieke actualiteit.

Nieuwjaarsborrel
Om het nieuwe jaar goed in te luiden combineren we de ledenvergadering met een gezellige nieuwjaarsborrel. Onder het genot van een hapje en drankje is er alle gelegenheid om met elkaar te proosten op een mooi 2024. Wij verwelkomen jullie graag om elkaar het beste te wensen voor het nieuwe jaar.

De agenda en nadere informatie wordt via de nieuwsbrief (per e-mail) gedeeld met de leden.

Onze bijeenkomsten zijn altijd openbaar toegankelijk, dus ook voor niet-leden. Voel je welkom om iemand mee te nemen!

Datum: Vrijdag 12 januari 2023
Tijd: Inloop vanaf 19.30 uur, aanvang 20.00 uur
Locatie: Café ´t Spek-Ende, Misterstraat 74

Aanmelden is niet noodzakelijk.

Hartelijke groet,

Bestuur PvdA Winterswijk