11 mei 2024

Samen aan de slag voor Sociaal Groen met Present Winterswijk

Zaterdag 11 mei waren we met een groep PvdA’ers samen aan de slag voor een Sociaal Groen-project van Present Winterswijk.

Vandaag waren we bij Jannie*. Present ontving de hulpvraag via HIERZorg. Door gezondheidsproblemen liep Jannie* achter met de tuin. Vandaag hielpen wij haar om zowel de voor- en achter tuin weer mooi strak te krijgen zodat ze het weer zelf kan bijhouden. Jan Bent van Wenninkhof Hoveniers & Groencentrum gaf tuinadvies en bracht wat nieuwe plantjes mee.
Jannie* was zeer dankbaar. Ze is trots op haar eigen huisje en geniet nu extra van haar tuin. Ze verzorgde ons goed met koffie, frisdrank en een lekkere uitsmijter. Met deze ondergrond was de klus in een paar uur klaar. Handen uit de mouwen en samen een waardevolle bijdrage leveren om iemand een stap vooruit te helpen
Het was wederom top georganiseerd door Natasja van Present Winterswijk en we werden zeer hartelijk en gastvrij ontvangen door de bewoner. Een waardevolle én gezellige dag!

*Jannie is een fictieve naam