4 november 2023

Kandidaat-Kamerlid Lisa Westerveld komt naar Winterswijk om in gesprek te gaan over leefbaarheid in de Achterhoek

Op uitnodiging van de lokale GroenLinks- en PvdA-afdelingen komt Lisa zaterdag 11 november naar haar geboortestreek. In de Doopsgezinde Kerk gaan we met Lisa in gesprek over leefbaarheid en  onderwerpen die leven in de Achterhoek.

In gesprek over leefbaarheid
Op zaterdag 11 november toert Tweede Kamerlid Lisa Westerveld (GL/PvdA) door haar geboortestreek De Achterhoek. De gezamenlijke afdelingen hebben haar uitgenodigd om te vertellen welke onderwerpen leven in de Achterhoek en waar ze graag aandacht voor hebben in Den Haag. De toer start in Zutphen. Vervolgens gaat de toer richting Vorden en Ruurlo. Tegen 16.30 uur ontvangen we Lisa in Winterswijk. We gaan met Lisa in gesprek over leefbaarheid. Samen met een aantal lokale smaakmakers gaan we in gesprek over de leefbaarheid in de Achterhoek. Vooral in relatie tot vergrijzing, toekomst van de zorg, onderwijs en cultuur.

Hardwerkend Kamerlid
Lisa Westerveld is sinds 2017 Tweede Kamerlid. Bij de komende verkiezingen van 22 november staat zij op plek 5 van de kandidatenlijst van Groenlinks-PvdA. De afgelopen jaren heeft Lisa laten zien een betrokken, effectief en zichtbaar Kamerlid te zijn. In de Tweede Kamer hield zij zich onder andere bezig met onderwijs, jeugdzorg, GGZ, sport en cultuur. Als Tweede Kamerlid heeft zij veel concrete resultaten gehaald voor mensen in de knel.

Praktisch
Iedereen is welkom om aan te sluiten. We starten om 16.30 uur in de Doopsgezinde Kerk (Torenstraat 4, Winterswijk). De bijeenkomst is gratis toegankelijk.