16 juni 2021

Praat mee over ons verkiezingsprogramma: vrijdag 25 juni thema-avond Gelijke kansen

De commissie voor het verkiezingsprogramma 2022 is vol enthousiasme aan de slag gegaan. We maken samen het beste programma voor een sterk en sociaal Winterswijk. De programmacommissie van PvdA Winterswijk organiseert digitale bijeenkomsten om in gesprek te gaan over belangrijke politieke onderwerpen en input op te halen voor het nieuwe verkiezingsprogramma.

Vrijdag 25 juni thema-avond Gelijke kansen
Iedereen in Winterswijk moet zeker zijn van gelijke kansen. Gelijke kansen, een leven lang. Een ontzettend belangrijk thema. Ook in Winterswijk. Voor ons als PvdA’ers een belangrijk thema om ons hard te maken dat alle Winterswijkers gelijke kansen krijgen. Daar hebben we jullie inbreng voor nodig! Wil jij meepraten over de idealen van de PvdA Winterswijk rondom het thema Gelijke kansen? Denk mee en praat mee tijdens onze thema-avond Gelijke kansen op vrijdag 25 juni van 19.30 – 21.00 uur via ZOOM. Wil jij ook aansluiten? Stuur dan een mailtje naar [email protected]. En dan sturen we je de ZOOM-link toe.

Vragen, suggesties of input?
Wij waarderen alle input voor ons concept-verkiezingsprogramma. Kun je niet aansluiten bij de betreffende thema-avond of wil je nog andere input leveren? Dat kan uiteraard! Mail je input dan naar [email protected]. Ook voor vragen of andere suggesties kun je contact met ons opnemen via dit e-mailadres.

Wij kijken uit naar je komst en inbreng!