4 maart 2022

Ons team voor Winterswijk: #8 op de lijst Hans Hakstege

Met een kandidatenlijst vol gedreven Winterswijkers gaan we campagne voeren. Een diverse lijst met Winterswijkers die staan voor eerlijke en sociale politiek. Met een lijst vol ervaring én jong talent gaan we vol vertrouwen campagne voeren. Ben je benieuwd naar onze kandidaten? De komende weken stellen we ze één voor één voor.

Vandaag nummer 8 op de lijst: Hans Hakstege

Dat sociale politiek in de genen zit is bij de familie Hakstege wel duidelijk. Nadat zijn zoon afscheid nam als commissielid bij de PvdA Winterswijk stond Hans klaar als opvolger. En sindsdien is Hans een fanatieke en actieve kracht in ons team. Hij is al jaren actief in onze fractie als commissielid. En ook naast zijn inzet als commissielid is hij altijd bereid om een steentje bij te dragen als er iets georganiseerd wordt. Hans is een échte PvdA’er die sociale rechtvaardigheid hoog in het vaandel heeft staan. Met Hans hebben we iemand die graag op mensen afstapt om in gesprek te gaan. Kortom, een aanwinst voor onze kandidatenlijst!

Hans vat zijn politieke missie als volgt samen: ”Krachtig door! Met zijn allen!”