5 februari 2022

Ons team voor Winterswijk: #13 op de lijst Gera de Koning

Met een kandidatenlijst vol gedreven Winterswijkers gaan we campagne voeren. Een diverse lijst met Winterswijkers die staan voor eerlijke en sociale politiek. Met een lijst vol ervaring én jong talent gaan we vol vertrouwen campagne voeren. Ben je benieuwd naar onze kandidaten? De komende weken stellen we ze één voor één voor.

Vandaag nummer 13 op de lijst: Gera de Koning

Gera is dé drijvende kracht binnen de PvdA Winterswijk. Met haar aanstekelijke enthousiasme weet ze velen mee te nemen in haar ideeën en plannen. Een echte verbinder. Gera heeft altijd oog voor de mens achter de persoon. Een echt mensenmens die altijd voor een ander klaar staat.

Vanwege ziekte heeft Gera een stapje terug moeten doen. Maar Gera blijft zich roeren en hard maken voor eerlijke en sociale politiek. Dat toont haar grote betrokkenheid en haar sociale hart. Met Gera hebben een ontzettend sterke vrouw met een groot hart op onze kandidatenlijst.

Of zoals Gera het zelf zegt:

”Hallo, ik ben Gera de Koning, voorzitter van de Partij van de Arbeid in Winterswijk. Helaas door mijn ziekte niet meer actief betrokken in de gemeentepolitiek, maar ik blijf meedenken en onze wethouder, de raads – en commissieleden “bestoken” met mijn mee denkwerk. Ik voel me thuis bij de Partij van de Arbeid. We zijn “verbinders”, we zoeken de dialoog, we discussiëren, maar proberen altijd tot een compromis te komen. En mocht dat niet lukken, zullen we de ander, zullen we elkaar, altijd als mens blijven waarderen. In Winterswijk zijn we een hechte club, jong en oud kan meedoen, jong en oud neemt elkaar serieus, ik vind dat zeer waardevol. En verder ben ik nu vooral een levensgenieter.”