24 december 2021

Mooie feestdagen en een gezond 2022!

In 2021 was de impact van de coronapandemie onverminderd groot. Corona had en heeft nog altijd grote impact op onze levens. Hopelijk wordt 2022 een jaar waarin we deze crisis achter ons kunnen laten. Het is belangrijk om stil te staan bij de mensen die ziek zijn of waren en bij de mensen die iemand moeten missen. We wensen hen veel sterkte.

Toch zijn er in deze periode ook lichtpunten geweest. Zaken waar we trots op zijn. Met een ambitieus huisvestingsplan voor het onderwijs investeren we fors in de toekomst van onze kinderen. We zijn gestart met de verlengde schooldag waarmee we inzetten op gelijke kansen voor ieder kind. Het Grensland College werd geopend en blijkt een groot succes. Winterswijk is Regenbooggemeente geworden waarmee we laten zien dat je hier kunt zijn wie je bent. Mini Manna opende haar deuren waardoor mensen met een kleine beurs extra ondersteund worden. En we hebben straatintimidatie op de politieke agenda gezet, omdat iedereen in Winterswijk zich veilig moet voelen.

Met ons ambitieuze verkiezingsprogramma voor de komende raadsverkiezingen zetten we in op betaalbaar wonen, bestaanszekerheid, gelijke kansen en een duurzame toekomst. Ook in 2022 blijven we ons inzetten met hart voor Winterswijk!

Hartelijke groet,

Team PvdA Winterswijk

Waar ben je naar op zoek?