Door Marijke Hietkamp op 8 maart 2020

Internationale vrouwendag: Wie is jouw Heldin van Winterswijk?

Vandaag is het 8 maart: Internationale Vrouwendag. Traditiegetrouw staan wij als PvdA Winterswijk daar altijd even bij stil. Wij hebben bijvoorbeeld een paar jaar geleden in de raad aandacht besteed aan 100 jaar kiesrecht voor vrouwen en vorig jaar hebben wij de Vrouwen van Nu in Winterswijk een rode taart gebracht.

Voor dit jaar willen wij jullie een vraag stellen: Wie is jouw Heldin van Winterswijk? Dit mag een buurvrouw zijn, een tante of een vrouw die Winterswijk mooier maakt. Het maakt ons niet uit. Stuur ons een pb en wij zullen kijken welke vrouw de Heldin van Winterswijk wordt en deze verrassen met een rode taart.

En mocht je inspiratie missen, luister dan even naar dit prachtige feministische nummer

Marijke Hietkamp

Mijn naam is Marijke Hietkamp , geboortejaar 1973 en een echte Winterswijkse. Samen met mijn man heb ik 3 opgroeiende kinderen. Sinds 2014 ben ik actief voor de Partij van de Arbeid in Winterswijk. Eerst als commissielid maar nu als bestuurslid. Voor mijn zijn woorden als solidariteit en een eerlijke verdeling echte PvdA waarden die

Meer over Marijke Hietkamp

Waar ben je naar op zoek?