Verkiezingsprogramma

In de lokale politiek moet een politieke partij van alle markten thuis zijn. Wij kiezen voor sociale en eerlijke politiek. Onze visie, standpunten en plannen voor Winterswijk hebben we opgeschreven in ons verkiezingsprogramma. Titel van het verkiezingsprogramma is ‘Met hart voor Winterswijk‘.

We staan voor een gemeente die het fundament wil zijn onder de samenleving. Een gemeente die alles doet wat binnen haar mogelijkheden ligt om te zorgen voor voldoende betaalbare woningen in leefbare wijken. Een gemeente die staat voor bestaanszekerheid en gelijke kansen. Een gemeente waar mensen terecht kunnen voor zorg en ondersteuning als dat nodig is. Een gemeente die staat voor ambitieus duurzaamheidsbeleid. Een gemeente met hart voor Winterswijk!

Met ons ambitieuze verkiezingsprogramma voor de komende raadsverkiezingen zetten we in op betaalbaar wonen, bestaanszekerheid, gelijke kansen en een duurzame toekomst.

Klik hier voor ons verkiezingprogramma (in pdf)